Testimoni diri sendiri ESP

Produk Shaklee Energy Soy Protein ESP

Hari ini saya ingin berkongsi dengan kawan kawan pengalaman saya

menggunakan produk Shaklee ini. Hampir dua bulan saya mengamalkan produk kesihatan dari Shaklee sebagai makanan tambahan ( suplement)

Hasilnya, perubahan  baik yang dapat saya perhatikan dan rasai adalah
pudarnya parut hitam di wajah saya, tekstur kulit wajah semakin halus jika dibandingkan sebelum ni kulit wajah kasar dan kusam. Sebelum ni pelbagai produk kecantikan yang saya gunakan namun, ia tidak memuaskan hati saya.

Selain itu juga saya mendapati rekahan pada tumit kaki saya semakin hari semakin baik,pecah pada tumit semakin hilang sehingga tumit kaki saya licin. Keguguran rambut sudah berkurangan tiada lagi kerisauan di hati.

Aktiviti dan rutin harian di rumah saya semakin lancar memandangkan kini saya hanya suri rumah fokus kepada tanggung jawab menguruskan rumah, Alhamdulilah dengan izin Allah saya bertenaga.

Saya faham dan sedar untuk memperolehi kecantikan perlu diutamakan  penjagaan kesihatan diri, bak kata sihat dalam cantik luaran di tambah dengan kita sentiasa beramal ibadah kepada Allah.

Apabila kita sihat Allah beri ganjaran dan bonus kepada kita cantik ,cergas ,aktif dalam kehidupan kita.. dan sentiasa dekat dengan Allah...

Alhamdulilah syukur atas nikmat di beri kesihatan yang sihat dan baik

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Ostematrix Shaklee