Set Kesihatan Lelaki.


Set Kesihatan Lelaki


Ke Arah Meningkatkan Kesihatan dan kecergasan



Orang lelaki tidak terkecuali dalam menghadapi penyakit tiga serangkai seperti darah tinggi, kencing manis dan jantung yang semakin meningkat hari ke hari, masalah kesihatan yang lain seperti obesiti, strok dan lain-lain ini boleh mengundang bahaya dan juga kematian. Oleh itu wahai adik kakak,abang di luar sana perlu mengambil langkah awal  pencegahan dan penjagaan kesihatan di peringkat awal dengan pengambilan diet harian yang sihat, mengamalkan gaya hidup yang aktif serta pengambilan suplemen kesihatan dalam memastikan keadaan kesihatan berada di kondisi yang baik dan memperolehi nutrien yang secukupnya.

Ada juga di kalangan lelaki yang mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun yang mengundang kepada masalah kesihatan seperti: mati pucuk, pembesaran prostat, kelesuan dan keletihan dan kurangnya tenaga dan stamina. Sehingga pada satu masa boleh mengganggu kehidupan dan aktiviti harian anda.

Pengambilan Set kesihatan Lelaki dari Shaklee ini memberi kebaikan kepada anda dalam pemeliharaan kesihatan prostat, meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan, memelihara jantung yang sihat, membantu mengekalkan jantung yang sihat, membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan juga mengawal tahap kolestrol yang sihat.

Apakah Set Kesihatan Lelaki Shaklee ini???

1. Omega Guard            :   90 biji,    Harga : RM 136
2. Vita -E Complex       : 120 biji,    Harga : RM149
3. Zinc Complex           :  120 biji,   Harga : RM 33.75




Anda di luar sana perlu mengambil berat tentang penjagaan kesihatan, maka adalah lebih molek anda hadiahkan Set Kesihatan Lelaki Shaklee kepada suami dan orang tersayang. Tidak lupa juga bagi mereka iaitu anda sendiri....hargailah kesihatan diri, kesihatan yang sihat menjadikan anda seorang lelaki yang ceria dan cergas dalam aktiviti harian anda....


Berminat untuk memiliki set ini :
hubungi saya:
019-2275401 ( Fatimah )
sms/whats app/telegram.










Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

SET IBU HAMIL