Set Alahan dan Resdung

Mengembalikan kelancaran pernafasan anda serta mengurangkan alahan/alergik pada cuaca, habuk, hidung berair dan mengembalikan keseriaan kulit anda 

Resdung, Sinus atau Seduan nama yang cukup sinonim di dengari serta kesannya kepada sistem pernafasan hidung terutamanya boleh mendatangkan ketidakselesaan seperti kerap bersin, hidung berair malah pada satu peringkat yang teruk boleh mengeluarkan bau yang kurang enak atau bahasa mudah bau yang busuk.

Antara ketidakselesaan yang boleh dirasai bagi individu yang mengalami resdung ini adalah gatal hidung seakan ada sesuatu yang merayap di dalam hidung, gatal di bahagian kening, muka, berkelumumur, jerawat pada wajah dan bahagian belakang.

Keadaan ini boleh mengundang perasaan  kerisauan dan keyakinan diri yang pada penampilan diri seseorang yang mengalaminya.

Secara am nya resdung ini adalah menghasilkan pelbagai gejala hidung dan boleh memberikan kesan terhadap tekak,peti suara serta telinga tengah.

'Punca terjadinya resdung ini adalah jangkitan bakteria keatas hidung dan rongga di sekelilingnya yang di panggil sinus'
 ( DR.  Amir Izwan Mohamed, Pakar ENT Hospital Pusrawi.)

Sinus juga merupakan rongga rongga yang terletak di tulang muka yang bersambung ke hidung melalui saliran yang tersangat  kecil. Lendiran yang di hasilkan di rongga ini pada setiap masa akan di salirkan ke dalam hidung. Sekiranya berlaku penyumbatan saliran dalam rongga ini lendiran ini akan terkumpul dan menjadi tempat pembiakan bakteria.

Oleh itu, kita semua perlulah berwaspada dan mengambil berat akan pencegahan, mengelakkan penyakit resdung ini daripada tahap teruk..

Set Alahan Resdung Shaklee boleh membantu anda dalam mengurangkan resdung dan alahan yang di alami.

Cadangan Set Resdung








Set Resdung ini terdiri :
Alfafa, Harga Semenanjung: RM 53.75
Vita C, Harga Semenanjung: RM92,50
B Complex, Harga Semenanjung: RM53.70


Dapatkan segera Set Resdung....rasailah perbezaan nya, set ini juga amat sesuai bagi individu yang mengalami enzema,asma dan alahan.... ucapkan selamat tinggal resdung....

untuk maklumat lanjut hubungi saya....

berminat:
fatimah 019-2275401
sms/whats app/ telegram






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

SET IBU HAMIL