Cara Hilangkan Jerawat dengan Cara Selamat

Selamat petang semua.

Kita semua akan terdetik rasa tidak senang duduk. Jika ada kelibat jerawat pada muka. Risau yang amat memikirkan cara hilangkan jerawat dengan berkesan dan selamat.

Saya juga pernah mengalami jerawat di muka. Kulit kering dan kusam yang menyebabkan tona tidak sekata.

Biasanya saya akan sentiasa membersihkan muka dengan pencuci yang bersesuaian dengan jenis kulit. Selepas itu saya akan wapkan muka supaya liang roma menjadi besar senang untuk saya membuang jerawat whitehead.

Kulit akan rasa dan segar. Disamping itu juga saya ada mengamalkan pemakanan suplemen tambahan. Rawat dari dalam untuk kesan yang lebih baik walaupun agak mengambil masa yang lama.

Tetapi saya konsisten mengamalkan vitamin C dan ESP dari Shaklee.

Cara hilangkan jerawat dengan lebih berkesan selamat adalah dengan pengambilan vitamin C dan ESP Shaklee dengan cara selamat dan berkesan.

Sebab saya, kenapa saya memilih Vitamin C dan ESP Shaklee.

ini adalah kerana kandungan soya  non gmo dalam ESP selamat digunakan kerana mengandungi 9 asid amino yang baik untuk kesihatan kulit dan Menganjalkan menegangkan struktur kolagen kulit menjadikan kulit kalis kedutan.

Dalam ESP juga mengandungi isoflavin yang sama fungsinya dengan hormon memelihara dan Mengekalkan kulit lebih muda, berseri dan anjal.

Parut parut jerawat itu lama kelamaan menjadi pudar kerana protien yang ada dalam ESP membantu pertumbuhan sel kulit yang baru.

Vitamin C juga adalah cara hilangkan jerawat dengan berkesan dan selamat  kerana vitamin C mampu mengecutkan jerawat, luka kerana jerawat mudah sembuh.

Vitamin C juga membantu membentuk struktur kolagen kulit menjadikan lebih muda anjal cerah dan berseri serta menghalang pigmentasi.

Cara hidup yang sihat aktif dan berkualiti boleh menjadikan anda lebih cantik awet muda bebas jerawat kerana bebas dari stres,  sentiasa bersenam dan jaga pemakanan

Kesemua tips diatas yang dikongsi membantu anda cara cara hilangkan lanngkan jerawat berkesan dan selamat.

Hasil nya korang akan rasa happy puas hati dan kulit cerah berseri tanpa parut dan cela.

Set Kecantikan ini mampu di miliki semua orang.

Harga

ESP Shaklee adalah RM159
Vitamin C Sustained release  RM 98

Sekiranya korang berminat boleh hubungi

019-2275401

Follow ig : fetty_kakchik
Fb: wan fatimah
Page: fetty jual vitamin Shaklee

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee