Berpantang Set Shaklee

Hi semua.

Pada 7 mac 2016 saya telah selamat melahirkan bayi perempuan yang comel sangat.

Alhamdulilah syukur.

Pengalaman berada di dalam bilik labor room sampai sekarang masih lagi segar dalam benak fikiran ini.

Tepat jam 12.59 pm bayi perempuan seberat 2.8 kg selamat melihat dunia.

Bersalin secara emergency czer cukup cukup mendebarkan.

Pertama kali melihat bayi comel itu semasa di dalam bilik pembedahan membuatkan emosi perasaan saya terharu dan syukur tengok mata yang sangat comel. Moment itu saya sahaja yang melihat. Suami saya tidak.

Saya di tempatkan di wad bersalin. Keesokkan pagi nya boleh bangun dan saya mula ambil dan shake ESP Shaklee sendiri.

Sepanjang tempoh berpantang saya,  saya mengamalkan set pantang shaklee,

Memang saya akui pengalaman berpantang saya agak mencabar bagi saya kerana cuaca sangat panas dan kering.

Dengan berbekalkan air yang mencukupi,  setiap kali selepas sarapan pagi saya akan ambil B complex,  vitamin C,  ESP.

Saya rasa sihat sepanjang berpantang dan juga ada mengambil omega guard dan vita lea.

Saya rasa sihat,  dan yang syoknya semasa jururawat membuat lawatan respon mereka adalah. Awak ni saya tengok macam orang sihat, tidak nampak macam orang pantang pun.

Hehehehe gelak kecil jugak saya. Saudara yang datang pun sama jugak respon nya.

Mana tidak nya aktif cergas ceria dan sihat.

Sekarang ini anak saya dah genap 1 tahun saya masih mengamalkan vitsmin Shaklee.

Saya suka berkongsi kebaikan vitamin Shaklee terutama Set Berpantang Shaklee ini.

Vita lea, multivitamin yang ada nutrient lengkap kepada ibu,  menggalakkan penghasilan darah.

Memberikan tenaga supaya ibu lebih sihat selepas bersalin

B complex - melancarkan perjalanan darah,  mengurangkan rasa stress. Dalam b com ada asid folik. Baik untuk memberikan emosi yang stabil. Elak stres atau meroyan semasa berpantang.

Vitamin c - menyembuhkan luka,  booster immune sistem. Menyerap zat besi.

Perlu di ambil berat ibu dalam pantang ambil diet yang berkhasiat dan lebih Menggalakan penghasilan susu ibu lebih pekat.

Boleh menghubungi saya sekirannya berminat untuk berpantang dengan set berpantang shaklee ini.

Pm fetty 019-2275401

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee