Vitamin Ibu Hamil

Detik perasaan yang hadir setelah saya di sahkan hamil.

Perasaan rasa terkejut,  tidak percaya, tiada kata nak di ungkap hanya kalimah Alhamdulilah Alhamdulilah saya sebut.

Dua tahun penantian, Alhamdulilah saya berpeluang merasa perasaan hamil ini.

Sepanjang kehamilan saya dan sebelum hamil saya mengamalkan vitamin
*B Complex Shaklee*  dan juga Vitamin C, Vita Lea, ESP Shaklee.

Sepanjang awal kehamilan atau trimester pertama alahan saya muntah muntah tu pada kadar biasa sahaja.

Yang sangat terkesan saya tidak dapat menelan nasi. Rasa itu hanya Allah yang tahu.  Kebetulan pulak awal kehamilan saya tu jatuh pada bulan ramadhan.

Memang perlukan tenaga dan memastikan saya dapat segala nutrient untuk kesihatan saya dan perkembangan bayi pada peringkat awal.

Jadi saya teruskan dengan Pengambilan vitamin ibu hamil.

Sepanjang check up bacaan HB saya sangat cantik. Kondisi kulit wajah pada pertengahan hamil kulit lebih sihat dan berseri.

Prenatal vitamin membantu Mengekalkan kesihatan yang baik sepanjang kehamilan untuk ibu dan bayi.

Berminat untuk prenatal vitamin

Boleh pm saya

Fetty : 019-2275401

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee

Sustained Release Vita C Plus ( Vitamin C Shaklee)