Vitamin E Complex Shaklee

Harga: RM149
Size: 120 biji ( Tahan 4 Bulan)

Vitamin E Complex Shaklee dengan ekstrak biji anggur untuk kesihatan jantung, kolon, otak, prostat dan sistem imun, sesuai untuk lelaki dan perempuan yang menjaga kesihatan dan kecantikan.

Vitamin E ini sejenis antioksida yang kuat dan larut dalam lemak yang bertindak menyokong untuk kesihatan jantung , otak, prostat juga membantu meningkatkan fungsi peparu, kolon termasuk juga sistem imun.

kajian telah dijalankan oleh sekumpulan penyelidik di Universiti Tufts menunjukkan bahawa pengambilan vitamin E berupaya meningkatkan fungsi imun kepada warga emas.


Sangatlah sesuai dan perlu untuk mereka yang mahukan kesihatan dan kecantikannya terjaga, memudarkan parut jerawat, asma, sesuai untuk kulit yang terkena sunburn, mampu memberikan kesihatan yang baik kepada suami isteri untuk kesuburan. Disamping itu, peranan vitamin E ini mampu meningkatkan dan mengawal atur tahap vitamin dalam badan pengalak sistem imun. Mengalakkan sistem peredaran darah dan mencegah darah membeku sesuai bagi mereka yang mengidap diabetes.

untuk pengetahuan semua.. Shaklee ada membuat promosi bulan Jun 2014 ni pembelian 6 botol vitamin E Complex Shaklee percuma 1 botol dan free membership dengan pembelian melebihi 200uv.

banyak lagi kelebihan vitamin E Shaklee ini  mari kita lihat testimoni pengguna yang menggunakan vitamin E ni.





Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma
 Fatimah (019-2275401) SID Alor Star
 Call / sms / whats app / telegram
 Blog : wafawayu.blogspot.com FB Page: Fatimah suplemen kesihatan dan kecantikan email: fetty276@gmail.com

 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee