GLA Complex Shaklee

Harga : RM 91.25
Size: 60 biji

GLA Complex Shaklee gabungan Vitamin E dan Minyak benih bunga matahari.


Produk penjagaan kesihatan wanita luar dan dalaman dari Shaklee, membantu wanita seperti anda menangani pelbagai situasi seperti isu semasa kitaran haid contohnya senggugut (PMS) atau perubahan hormon saat menapouse, Shaklee Women Health Solution membantu anda untuk kesejahteraan kesihatan unik wanita yang diperlukan sepanjang hidup.


GLA (Gamma Linolenic Acid ) atau Asid Linolenik Gama digunakan untuk keperluan kesihatan wanita sepanjang kitaran haid pada setiap bulan.

GLA ini menghasilkan asid lemak yang kaya untuk kebaikan kesihatan, di samping itu GLA juga membantu mengatasi keradangan. Kebiasaanya GLA ini datangnya dari sumber EPO Evening Primrose Oil , minyak borage dan minyak anggur hitam.

GLA di dalam tubuh manusia membantu menghasilkan prostaglandin bertanggungjawab membantu dan menyelia sistem imun dalam badan.

GLA merupakan sejenis asid lemak omega 6 membantu merawat dan mencegah masalah kesihatan. Mintyak benih bunga matahari adalah asid lemak omega 6 yang mengandungi vitamin E yang berfungsi sebagai pelindunfg dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

Kelebihan GLA Complex Shaklee ini adalah di ekstrak dari minyak borage yang bertindak 2 kali ganda dan 3 kali ganda berkesan berbanding dengan EPO biasa. GLA Complex shaklee juga sifatnya semulajadi, pekat dalam bentuk yang mudah diserap dan sangat berkesan.

GLA Complex Shaklee sememangnya memahami keperluan kesihatan wanita sepangjang peringkat kehidupan, menjadikan anda wanita yang sihat dan ceria..

GLA Complex shaklee banyak kegunaannya dari segi kesihatan dan kecantikan luar dan dalam wanita.. bersambung...


Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma 
 Fatimah (019-2275401) 
 Call / sms / whats app / telegram
 Blog : wafawayu.blogspot.com 
 FB Page: Fatimah suplemen kesihatan dan kecantikan 
 email: fetty276@gmail.com

 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

SET IBU HAMIL