Mighty 3 Gem, Cergas Bertenaga dalam Bulan Ramadhan

Mighty 3 Gem


Harga: 
1. ESP : RM 150
2. Performance Drink : RM82.50
3. Meal Shake: RM 113.75


Assalamualaikum, semua.. kepada muslimin dan muslimat terima kasih kerana singgah ke blog saya... Ramadhan bakal menjelma hanya beberapa hari lagi.. sungguh tidak sabar untuk menyambut Ramadhan,, Semoga Allah panjangkan usia kita agar dapat merebut kebaikan dan ganjaran dalam bulan ramadhan..Ramdahan kali ini biarlah berbeza dari sebelum ini.

Saya ingin membantu anda semua agar lebih bertenaga dan cergas dalam menjalani ibadah di dalam bulan Ramadhan. Supaya kekal bertenaga dan aktif dengan Mighty 3 Gem dari Shaklee ini.

Bagaimanakah Mighty 3 Gem ini dapat membantu?

Kerana mighty 3 gem ini terdiri daripada Energy Soy Protien ESP, Performance Drink dan Mealshake. setiapnya berfungsi dengan tersendiri terhadap kecerdasan dan kesihatan badan kita. Pengambilan mighty 3 gem ini menjanjikan anda dan seisi keluarga kekal bertenaga aktif dalam menjalani ibadah puasa  sepanjang bulan Ramadhan dengan izin Allah.


Energy Soy Protien: ESP

1. Sumber protien biologi yang berasaskan tumbuhan semulajadi, rendah lemak dan bebas kolestrol, yang kaya dengan asid amino.

2. Terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam jam lamanya.

3. Paras glisemik indeks yang rendah juga membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal.

Performance Drink

1. Rasa Oren.. masam masam sedap

2. Membantu anda mengurangkan dahaga

3. Sesuai bagi golongan yang bekerja kuat dan aktif

4. Mengekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahidratan

5.Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.


Mealshakes

1. Rasa Vanila yang sedap

2. Memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien yang kekal sihat dan kuat

3.Sumber yang kaya dengan kalsium dan serat membantu mengatasi sembelit.

4. Memelihara kesihatan melalui kandungan vitamin dan mineral penting yang di perlukan badan setiap hari yang selalunya sukar didapati dalam menu sajian ketika bersahur dan berbuka.


Set Mighty 3 Gem ini menjadikan anda dan seisi keluarga kekal bertenaga sepanjang Ramadhan, serta membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan dan penumpuan. yang paling penting adalah memelihara kesihatan secara menyeluruh.

cara menyediakan set mighty 3 gem ini hanya semudah 123 sahaja bancuh dan goncang semasa bersahur sekiranya anda tidak mempunyai masa untuk menyediakan sajian bersahur hanya shake sahaja set might 3 gem ini. dan juga boleh mengambilnya selepas berbuka puasa untuk kekal bertenaga dalam menunaikan solat terawih dan bertahajjud.


Set mighty 3 gem ini sangat sesuai untuk seisi keluarga boleh untuk semua peringkat umur., dan juga boleh diambil ibu yang hamil dan ibu yang menyusukan bayi.

pengambilan set ini sangat jimat kerana seisi keluarga boleh merasainya, usahlah risau sekiranya set ini tidak habis digunakan sepanjang Ramadhan kerana set ini boleh diteruskan untuk minumnya sebagai sarapan pagi untuk anak-anak dan anda seisi keluarga.



Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma 

 Fatimah
 (019-2275401)
 Call / sms / whats app / telegram
Follow Blog :http://wafawayu.blogspot.com
KLIK LIKE  FB Page: Fatimah suplement kesihatan dan kecantikan
 email: fetty276@gmail.com

 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee