Cinch Energy Tea Mix

RM  131 (28 stick)


Nikmati minum petang anda dengan Cinch Energy Tea Mix menjadikan badan anda segar dan bertenaga, sangat mudah untuk anda yang sibuk dan aktif dengan aktiviti harian,  hanya satu sachet Cinch Energy Tea Mix Shaklee membantu mengekalkan tenaga serta mengembalikan kesegaran tubuh anda.

Kelebihan dan manfaat Cinch Energy Tea Mix Shaklee adalah campuran teh yang terdiri daripada teh hijau, teh merah dan teh putih. Teh teh ini di tuai dan di campurkan dengan teliti bagi menghasilkan minuman luar biasa yang ia memberi anda tenaga tambahan secara semulajadi dan rasa yang nyaman.

Kelebihan dan manfaat Cinch Energy Tea Mix Shaklee kepada kesihatan adalah merendahkan paras kolestrol, campuran teh hijau yang mengandungi antioksida membantu mencegah penyakit kanser dan boleh mengurangkan risiko penyakit jantung. Teh putih juga baik untuk kesihatan dan mencegah penyakit kanser.

Kesegaran dan nyaman Cinch Energy Tea Mix ini di tambah dengan taurina dapat meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Nikmatilah kesegarannya tanpa pewarna dan perisa tiruan. Pilihan yang baik dan tepat untuk menggantikan manisan dan kopi bagi mengekalkan kecergasan tubuh.

Penyediaan Cinch Energy Tea Mix Shaklee ini sangat mudah hanya bancuhkan dengan air sejuk atau panas, bungkusa yang kecil mudah untuk dibawa kemana sahaja.





Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma 
 Fatimah (019-2275401)
 Call / sms / whats app / telegram 
 Blog : wafawayu.blogspot.com 
 FB Page: Fatimah suplemen kesihatan dan kecantikan 
 email: fetty276@gmail.com 


 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

SET IBU HAMIL