Pengedar Shaklee Alor Setar Kedah

Assalamualaikum semua..

Saya  fatimah adalah pengedar Shaklee, Shaklee Independent Distributor bagi kawasan Alor Setar, Kedah

Kepada anda yang ingin membuat pesanan produk Shaklee boleh berhubung dengan saya.

Setelah anda membeli barangan Shaklee dengan saya, secara eklusifnya, anda akan menerima konsultasi secara percuma personally daripada saya cara dan bagaimana mengamalkan produk Shaklee dengan cara sebaiknya.

Sekiranya anda ingin membuat pesanan barangan Shaklee dan tinggal berdekatan dengan Alor Setar, Jitra, Kepala  Batas dan Kuala Kedah, Simpang Kuala saya akan membuat penghantaran barangan pesanan kepada anda.

Mereka yang membuat pesanan barangan Shaklee di luar kawasan Alor Setar  dan serata semenanjung, Sabah dan Sarawak penghantaran akan di lakukan secara pos

Pilihlah produk Shaklee dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan anda seisi keluarga. Jaminannya produk Shaklee adalah halal dan selamat, berhasil dan semulajadi demi untuk kesejahteraan kesihatan dan kecantikan anda seisi keluarga.

Sebarang pesanan boleh hubungi saya
FATIMAH 019 2275401

Kunjungi blog saya http:// wafawayu.blogspot.com

Kunjungi page FB
Fatimah suplement kesihatan dan kecantikan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

SET IBU HAMIL