ESP SHAKLEE UNTUK KECANTIKAN KULIT

Energy Soy Protien Isolate Powder Shaklee

Salam semua dan selamat petang, borak-borak kita petang ini adalah ESP Shaklee untuk Kecantikan kulit.


Boleh dikatakan semua wanita sangat mengambil berat tentang kesihatan dan kecantikan kulit...ini kerana kulit merupakan organ yang paling besar dan memerlukan penjagaan yang rapi untuk kesihatan dan kecantikan kulit agar ia kekal dengan kehalusan dan lembut apabila di sentuh oleh suami dan ahli keluarga sahaja...boy friend, tunang ke tak boleh sentuh haram..

Berbalik kepada cerita ESP Shaklee untuk kecantikan kulit.....ESP Shaklee ini hanya untuk kecantikan kulit sahaja ke??? jawapannya....ESP Shaklee ini sebenarnya terdapat banyak fungsinya untuk kesejahteraan kesihatan dan kecantikan kulit...sebab itu ESP Shaklee ini memang laris dan laku, orang kata HOT SELLING la..


Apakah kandungan dalam ESP Shaklee ini dalam membantu pembentukan kecantikan kulit ini??? 

pengalaman saya mengamalkan ESP Shaklee dalam diet saya lihat hasilnya 3 bulan  lepas ni konsisten ambil ESP Shaklee
Jawapanya kerana ESP Shaklee mengandungi asid amino yang sangat penting untuk keperluan badan manusia.. mengapa? sebab badan manusia tidak boleh menghasilkan asid amino.. asid amino berperanan dalam badan manusia sebagai, membina otot- otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar dan banyak lagi... kajian telah banyak dijalankan dan keputusannya mendapati bahawa asid amino sangat membantu dalam pertumbuhan kesihatan kecantikan kulit, struktur ton kulit semakin cerah  dan sihat dan juga pertumbuhan struktur rambut semakin sihat. Oleh itu, Asid amino merupakan significant yang penting dalam kesihatan dan kecantikan kulit manusia.

Pengambilan ESP Shaklee di dalam diet harian anda secara konsisten memberi kebaikan kepada anda


  1.  Dapat membantu anda kekal awet muda 
  2.  Mengurangkan garis garis halus di wajah
  3.  Mengurangkan kedutan pada wajah
  4. Menjadikan struktuk kulit kekal anjal orang kata apa kulit bergetah tanda muda heehehee
  5. mengembalikan keserian wajah 
  6. Membantu mengurangkan dan memudarkan parut parut pada wajah 
  7. Mengurangkan pertumbuhan jerawat
  8. Membantu mengurangkan parut strechmark pada perut.
  9. Mengembalikan dan memulihkan tumit kaki yang pecah
  10. Menjadikan kulit wajah anda gebu, berseri dan cerah BONUSNYA anda kelihatan CANTIK< SIHAT dan CERIA..

Pengalaman saya mengambil ESP Shaklee dalam diet harian saya, ternyata hasilnya saya mendapat teguran dan pujian dari suami mengatakan kulit wajah saya tidak lagi kering, kusam.. malah parut jerawat hitam semakin pudar..saya rasa sangat bersyukur kepada Allah kerana berkesempatan menggunakan ESP Shaklee ini.

Cara pengambilan ESP Shaklee ini mudah sahaja hanya bancuhnya ESP Shaklee dengan air sejuk dan goncang boleh di minum dengan air kosong untuk menambahkan lagi rasa enak dan sedap boleh campur dengan susu..

Hadiahkan diri anda tanda anda sayang kepada diri dengan ESP Shaklee ini dengan hanya harga RM150 sahaja..hasil anda pasti tersenyum dan jatuh cinta dengan ESP Shaklee ini  

Gambar di atas adalah testimoni saya sendiri mengamalkan ESP Shaklee dan vitamin C Shaklee bermula dari 10 Februari 2014 sehingga kini Mei 2014 dan akan terus mengamalkan ESP Shaklee kerana hasilnya membuatkan saya rasa bersyukur bila melihat kulit saya semakin sihat dan tiada lagi kerisauan alhamdulilah ...anda tengok je...apa lagi jom..jom la try sendiri tengok dan rasai sendiri perubahan nya..


Segera kita dapatkan....untuk anda yang tinggal di Alor Star penghantaran di lakukan..di luar kawasan Alor Star Sabah Sarawak kita pos la...jom jom jom...makan ESP Shaklee ...

Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma
 Fatimah (019-2275401)
 Call / sms / whats app / telegram
 Blog : wafawayu.blogspot.com
 FB Page: Fatimah suplemen kesihatan dan kecantikan
 email: fetty276@gmail.com

 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.



Ulasan

Fetty berkata…
Esp memang terbaik
Fetty berkata…
Esp memang terbaik

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

SET IBU HAMIL