Ramadhan dan Performance Drink Shaklee

Performance Drink Natural Orange
Minuman Kecerdasan untuk Ramadhan

Assalamualaikum semua, apa khabar? Ramadhan saya  kali ini berbeza dari sebelum ini, pengalaman berpuasa dengan Shaklee hehehe...pada awal Ramadhan saya menyambut awal Ramadhan bersama dengan keluarga yang disayangi di kampung halaman sendiri.. Kelantan.. ye Kelate.

Suasana Ramadhan di Kelantan boleh dirasai perbezaannya kerana peluang meluangkan masa berbuka dan bersahur bersama dengan ahli keluarga tercinta, ternyata perasaan hati memang rasa seronok gembira dan bersyukur.

Alkisahnya, saya mencuba Performance Drink Shaklee Natural Orange sebagai minum tenaga saya sewaktu berbuka puasa, seteguk rasa boleh dirasai kesegaran rasa Performance Drink Shaklee ini, rasa masam masam orange boleh menghilangkan rasa tidak sedap mulut, kelegaan dan kesegaran.

Cuaca Panas Ramadhan di Kelantan boleh saya hadapi alhamdulilah setelah setelah mengambil Performance Drink Shaklee rasa bertenaga hilang haus. Minuman Perfomance Drink Shaklee ini sebenarnya telah terbukti secara klinikalnya membantu menyokong tahap hidrasi berbanding dengan air biasa, kandungan elektrolit dalam menyalurkan lebih banyak bertenaga. Ternyata saya tidak letih dan hilang haus.

Sangat berbeza pengalaman berpuasa dengan pengambilan Performance Drink semasa bersahur dan berbuka puasa daripada hanya dengan minum air putih biasa, 

Pengalaman berbuka puasa dan bersahur tanpa mengambil Minuman Performance Drink membuatkan badan saya agak lemah.

Rasa minuman Performance Drink Shaklee ini sangat sedap dan segar, lagi best bancuh Performance Drink letak dalam peti ais ...rasanya wow...nyaman dan segar.

Kepada mereka yang berminat untuk mencuba Performance Drink boleh membuat pesanan dengan saya, kerana saya adalah Pengedar Shaklee Alor Star, Kedah 

pendek kata wajib ada Performance Drink Shaklee ini di setiap rumah lagi best sekiranya disertakan dengan Set Migthy 3 Shaklee




Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma 
 Fatimah (019-2275401) Call / sms / whats app / telegram
 Blog :http://wafawayu.blogspot.com 
 FB Page: Fatimah suplement kesihatan dan kecantikan 
 email: fetty276@gmail.com
 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee