Kulit Berseri dengan Vitamin C Shaklee

Vitamin C Shaklee Untuk Kulit Berseri
Sustained Release VITA- C PLUS

Setelah sekian lama saya tidak pulang ke kampung halaman, jadi saya dan suami mengambil keputusan untuk menyambut awal Ramadhan di Kelantan bersama dengan keluarga tersayang.

Ternyata kepulangan saya ke kampung ini sebenarnya ada yang memerhati perubahan saya, perubahan apakah??? apakah??. ayat: 'Kulit Cik Tie napok ok doh'. 'parut jerawat muko cik tie pun tak do doh '  saya tersengih tanda gembira dan bersyukur. Jika sebelum ini kulit wajah saya kering dan berparut kerana parut jerawat kehitaman, kulit wajah kering hingga satu tahap mengelupas, kusam tidak bermaya.

Kini setelah mengamalkan pengambilan vitamin C Shaklee sejak februari 2014 sehingga jun 2014 ternyata kulit wajah saya berseri, kulit tidak lagi kusam, parut di wajah menjadi pudar menjadikan nya lebih berseri dan sihat. 

Sebotol Vitamin C Shaklee mengandungi 180 biji boleh bertahan sehingga 4 bulan dengan hanya menelan 1 biji sehari. Vitamin C Shaklee ini membantu mengekalkan tahap kolagen dalam badan kita,menjadikan kulit nampak berseri dan membantu menyembuhkan luka jerawat dan juga untuk menguatkan sistem imun badan agar kita sihat.

 Ternyata hasilanya sangat berbeza dan yang penting sangat jimat...Maka pengambilan secara berterusan vitamin C ini saya akan teruskan untuk kestabilan kesihatan dan kecantikan.

Kepada mereka yang mengalami masalah kulit kusam dan berjerawat Shaklee ada Vitamin untuk membantu anda.

untuk hasil yang lebih baik saya add on dengan ESP dan B Complex.

Saya ingin membantu mereka yang mengalami masalah kulit jerawat, kusam,  kulit kering, boleh menghubugi saya untuk memperolehi harga.

sebelum berakhir jom tengok gambar saya ini setelah mengamalkan Vitamin C Shaklee.

Testimoni Vitamin C Shaklee


Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma 
 Fatimah (019-2275401) Call / sms / whats app / telegram 
 Blog :http://wafawayu.blogspot.com FB 
Page: Fatimah suplement kesihatan dan kecantikan
 email: fetty276@gmail.com

 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee