Ostematrix dan Ibuku





saya dan ibu
Perkongsian ini adalah daripada pengalaman sendiri.. Ketika waktu saya pulang ke kampung pada awal ramadhan berkebetulan durian di kebun banyak yang dah masak gugur. Buah durian juga  sebahagian menu juadah untuk berbuka dan sahur heheeh dahsyat ...rasa durian segar dari kebun lazat sangat. Apa yang saya nak kongsi di sini bukan tentang durian tapi tentang testimoni pengalaman ibu saya mengambil Ostematrix untuk kekuatan tulangnya memandangkan ibu saya tidak suka minum susu. Ibu saya mengambil 2 biji ostematrix sebelum tidur,  awal pagi masa bersahur, ibu memberitahu saya  setelah ibu bangun dari tidur badannya rasa ringan, tidur yang nyenyak dan mudah bangun tidur terutama bangun untuk bersahur. Saya rasa sangat gembira sebab dapat membantu ibu saya dengan menghadiahkan ostematrix kepada ibu saya. Kesihatan ibu sangat berharga.




Setiap pagi ibu saya ke kebun untuk memunggut durian. Ibu saya kekal bertenaga masalah lenguh badan berkurangan dengan pengambilan ostematrix. Bayangkan sekiranya ibu saya konsisten dengan ostematrix.

Kandungan ostematrik membekalkan sumber kalsium yang tinggi membantu penyerapan kalsium secara  optimun. peranan kalsium sebenarnya bukanlah hanya medium membina tulang dan gigi yang kuat dan sihat, malah ia membantu menetapkan ritma jantung dalam membantu seseorang yang mengalami masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran dan membantu dalam pembekuan darah.Sebenarnya kalsium ni sangat sangatlah diperlukan untuk badan kita kerana ia membantu dan mempertahankan fungsi saraf dan otot serta buah pinggang yang syoknya adalah mengurangkan kadar kolestrol dalam darah.

Ostematrix untuk kesihatan tulang



untuk set sendi ekonomi boleh mencuba AJHT dan Ostematrix. hadiahkan set sendi kepada yang tersayang. untuk pesanan boleh hubungi saya :)

Ostematrix harga RM61 saiz: 120 biji cukup untuk sebulan jimat kan???


Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma

 Fatimah (019-2275401)
 Call / sms / whats app / telegram
 Blog :http://wafawayu.blogspot.com 
 FB Page: Fatimah suplement kesihatan dan kecantikan
 email: fetty276@gmail.com 

 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee

Sustained Release Vita C Plus ( Vitamin C Shaklee)