ESP Shaklee rawat kulit kusam

Hi semua.

Hari hari mengadap cermin,  belek belek tengok kulit muka elok ke baik ke dah berseri ke yang paling penting awet muda.

Saya minum ESP Shaklee untuk merawat dan membaiki kulit muka saya yang senang sangat dan sungguh sensitif dengan panas,  pencuci muka, 

Makin teruk sekiranya banyak terdedah dengan sinaran matahari,  kering kusam. Kelihatan sedikit burn. Menjadikan warna tidak sekata.

On/ off melihat keadaan kulit ni saya kena sentiasa beringat dan mengambil ESP Shaklee sebagai makanan tambahan saya.

Kenapa saya minum ESP Shaklee kerana protien soya dalam ESP adalah non- gmo yang mengandungi 9 asid amino untuk kesihatan pertumbuhan kulit, kuku dan rambut lebih sihat.

Asid amino ini bertindak membaiki dan merawat sel sel kulit yang rosak seperti kulit mengantikan sel sel kulit lebih sihat dan menampakkan tona warna kulit lebih sekata dan menegangkan struktur kolagen kulit menjadikan kulit muka awet muda. Kedut kedut tidak kelihatan.

Pengambilan ESP Shaklee secara konsisten akan memberi kesan yang lebih lagi. Memandangkan kulit saya sangat lah kadang tu elok elok. Pantang kena panas terik dah jadi kurang elok.

Jadi saya kena sentiasa amalkan ESP Shaklee dan saya kongsikan kebaikan ESP Shaklee ni kepada kulit.

ESP Shaklee mengatasi kulit yang bermasalah kusam,  tona tidak sekata,  lebih anjal dan berseri.

Berminat boleh pm

019-2275401
Fetty

Fb: wan fatimah
Ig: fetty _kakchik
Fb page: fetty jual vitamin shaklee

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee

Sustained Release Vita C Plus ( Vitamin C Shaklee)