Bagaimana saya mengenali Shaklee??


Saya kenal Shaklee bermula dengan Set Kesuburan.

Sebab saya ambil  vitamin shaklee  kerana hampir 2 tahun  berkahwin saya belum di kurniakan cahaya mata.

Selain itu juga,  kulit wajah saya kusam dan berparut hitam.

Alhamdulilah konsisten makan vitamin shaklee set kesuburan. Ikhtiar ini di makbulkan Allah. Saya hamil.

Saya ambil Set Kesuburan Shaklee

√GLA
√ B Complex
√ Vita C
√Zinc
√ Alfafa Complex
√ Vitamin  E
ESP


Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma.

 fetty : 019- 2275401
Call / sms / whats app / telegram
 Blog :http://wafawayu.blogspot.com
 FB Page: Kedai jual Vitamin
email: fetty276@gmail.com

 **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

SET IBU HAMIL