Set Kurus Shaklee

Berat badan seimbang dan ideal menjadi impian kepada mereka yang ingin mengalami  berat badan yang berlebihan.

Saya juga mempunyai hasrat yang sama untuk mengembalikan berat badan yang seimbang dan ideal.

Saya dan suami mengambil Set Kurus Shaklee Ekonomi Lecithin dan Herba Lax.

Pengalaman selama 2 minggu mengambil Set Kurus Shaklee ini, berat badan saya telah berkurangan sebanyak 3 kg..saya sangat gembira dan teruja, badan pun rasa sangat ringan.

Fungsi Lecithin adalah agen bakar lemak.. atau kita panggil  agen pengemulsi lemak, membakar lemak lemak yang lama termendap, melekat kat badan...jadi inilah fungsi lecithin

Fungsi Herba Lax adalah bertindak sebagai agen yang mengangkut lemak, keluar melalui sistem pembuangan bertindak sebagai agen pelawas yang lembut.

Set Kurus Ekonomi Shaklee ini terdiri daripada Lecithin dan Herba Lax.

Set ini mampu milik oleh setiap individu..

Berat badan unggul kesihatan terjaga.

Berminat boleh

Hubungi saya

Fatimah
019 2275401
Telegram/ whats app

Blog: http:// wafawayu.blogspot.com

Like FB: www.facebook.com/
fatimah supplement kesihatan dan kecantikan.

Email: atinie_fetty83@yahoo.com.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee

Sustained Release Vita C Plus ( Vitamin C Shaklee)