Sejarah ambil Suplement

Zaman remaja sekolah dulu Mak beli kan suplement EPO di farmasi , kerana  period yang berpanjangan supaya lebih teratur.

bila dah belajar kolej   kerap beli suplement vitamin B Com di farmasi jugak sebab beli sebab nak bertenaga dan fokus semasa pengajian  dalam kuliah bila belajar di kolej.

bila masuk universiti masih amalkan suplement vitamin yang ini dah lupa jenis vitamin apa ambil, tetapi beli di farmasi.

bila mula dah bekerja di Kuala Lumpur maka semakin kerap aku  beli  suplement EPO di farmasi untuk masalah kulit yang sensitif jerawat, kering dan kusam

sekarang dah kahwin dan bekerja sebagai suri rumah pun aku ambil suplement vitamin tetapi  memilih  suplement vitamin Shaklee dari 2014 sampai sekarang, dalam peti ais tersusun banyak botol   suplement vitamin shaklee.

sebab dan kenal suplement Shaklee bermula dengan masalah jerawat dan terus jadi membership shaklee dengan pembelian set kesuburan,  konsisten amalkan  ESP, GLA Complex, vitamin C dan alfafa complex.

Alhamdulilah  selepas amalkan selama 2 tahun Alhamdulilah aku mengandung.

sepanjang kehamilan itu aku masih teruskan dengan suplement prenatal vitamin Shaklee,  B Complex, Vitamin C dan Vitalea, dan ESP dan Omega Guard.

Alhamdulilah Sepanjang kehamilan tu bacaan HB sangat lah memberangsangkan malah pada kadar 13.12 bacaan nya setiap kali check up di klinik.

Selepas je bersalin secara czer,  pagi esok nya di ward terus ambil suplemet Set pantang Shaklee ESP   untuk bagi tenaga dan kuat dalam tempoh berpantang,  discharged dari wad pulang ke rumah ku amalkan suplement vitamin esp, alfafa, vitamin b complex, bagi sembuh kan luka pembedahan.

Alhamdulilah memang luka czer tu cepat kering dan sembuh. Susu badan mencukupi untuk Ameerah dan Ameerah membesar dengan sihat dan dia sangat kuat orangnya, badan tegap. baby shaklee kan. sistem pertahanan badan pun kuat

memang suka amalkan suplementvitamin Shaklee Alhamdulilah anak sihat mama sihat.

jika berminat bertanya tentang suplement vitamin shaklee.

hubungi fetty
019-2275401

#pengedarshakleealorsetar

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee