Pengedar Shaklee Alor Setar

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ini saya ingin memperkenalkan diri saya, nama Wan Fatimah, saya dikenali dengan nama samaran dalam keluarga, fetty nama simple ada sejarahnya ni. hihi.Sejarah terjadinya Pengedar Shaklee Alor Setar. Sebenarnya saya menyertai keahlian Shaklee ini sejak dari tahun 2014,Kenal Shaklee melalui Pengedar Shaklee Pulau Pinang, sempena anniversari perkahwinan saya yang pertama, saya mengambil keputusan itu adalah untuk mencuba set kesuburan dan juga masalah jerawat. Di situ lah titik tolak permulaan penglibatan saya dalam Shaklee, selepas mengamalkan vitamin Shaklee selama 2 tahun saya melihat dan merasai kebaikannya sangat baik dan sihat. Alhamdulilah saya mengandung rezeki pemberian dari Allah asbab jadi Pengedar Shaklee Alor Setar. Di sebabkan itu juga saya mahu berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan semua orang. Bergiat aktif sebagai Pengedar Shaklee Alor Setar di media sosial Facebook dan Instagram. Stokis Shaklee sebenarnya tidak wujud, yang ada, hanya Pengedar Shaklee ada di merata bergerak aktif di seluruh Malaysia.Shaklee Branch hanya ada di Negeri tertentu Sahaja Seperti Bahagian Negeri Utara Perlis, Perak Kedah dan Pulau Pinang, Shaklee Branch adalah di Pulau Pinang. Manakala di Bahagian Negeri Pantai Timur, Shaklee Branchnya adalah Di Kelantan. Saya adalah Pengedar Shaklee Alor Setar yang aktif. sebarang pesanan atau pertanyaan mengenai Vitamin Shaklee boleh la hubungi dan cari saya di talian 019-2275401 atau pun whatsapp terus dengan saya untuk pesanan Vitamin Shaklee Saya juga membuat penghantaran secara COD sekiranya mendapat permintaan dari pelanggan di sekitar Alor Setar dan kawasan yang berdekatan seperti di Kepala Batas, Jitra, Mergong, Kuala Kedah, Simpang Kuala dan Langgar Sekiranya pesanan yang di minta datang dari luar kawasan Alor Setar atau dari negeri lain semenanjung termasuk Sabah Sarawak boleh diselesaikan dan diuruskan melalui sistem dropship yang mana stock terkini baru dan fresh Vitamin Shaklee langsung dari Shaklee HQ Selangor terus ke pintu rumah anda. Saya sebagai Pengedar Shaklee Alor Setar seronok berkongsi kebaikan Vitamin Shaklee dengan semua orang di luar sana, kerana Shaklee effectnya sangatlah baik dan sihat selamat dan semulajadi.
Berminat hubungi saya untuk keterangan dan konsultasi percuma Fetty : 019- 2275401 Call / sms / whats app / telegram Blog :http://wafawayu.blogspot.com FB Page: fetty Jual Vitamin Shaklee email: fetty276@gmail.com **** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh, atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kenali Bentuk Badan Anda

Testimoni diri sendiri ESP

Ostematrix Shaklee